torsdag 29 december 2011

Jag trivs fortfarande väldigt bra i nya frillan, speciellt nu när jag sovit en natt och inser att det går att sova i den och ändå bara kliva ur sängen och den ser stylad ut! :o Kanske bara en lyckträff men jag är nöjd ;)
Vad Christopher sa när han såg mej? NADA! Inte ett ord förens vi hade gått och lagt oss och jag frågade vad han tyckte och han mummlade nåt om att jag vet vad han tycker om kort hår... Varpå jag svarade att jag inte ser någon anledning till att ha långt hår, det är ju inte så att jag behöver hår för någon brudupptänning direkt. Så hade jag fått iväg den gliringen för dagen oxå, sen pussades vi och sa god natt. Vi är rysligt kära vi två ;)

För övrigt dregglar Olle som en galning! Fler tänder? Det var så länge sen han fick tänder nu så jag hade nästan glömt bort att han faktiskt ska få fler, många fler... Nu går man i små pölar vart man än sätter foten här hemma, får väl se hur det slutar.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: