onsdag 7 december 2011

Lockar! :o

Japp, Olles hår har börjat böja sej åt alla möjliga håll... Är det så att han kanske ärvt mina lockar? I smyg hoppas jag det eftersom det är så fantastiskt sött, hur han nu i hela världen skulle kunna bli sötare. Men å andra sidan vet jag ju hur det är med lockar och han kommer antagligen att hata MEJ för dom när han blir äldre, på samma sätt som jag stundvis hatat pappa för mina. Men å andra sidan finns det ju plattångar om han nu inte vill vara guldlock resten av livet. Iiiiiiiiiiii...

Har jobbat idag. Åkte dit lite tidigare än vanligt eftersom jag hade en del att förbereda inför lektionen. När jag kom in till mitt skrivbord ligger det en pepparkakshjärta där med mitt namn på, samt ett par non-stop: en bra dag på jobbet helt enkelt :)

Inga kommentarer: