måndag 12 december 2011

Dags igen?

Igår hittade jag en "rinning" i Olles öra, men tänkte inte så mycket på det förens nu efter lunch. Sist vi var in på öron såg dom inga tecken på någon inflammation så därför har jag slagit bort öronproblemen ur hjärnan. Men efter rådfrågning hos syster Dino ringde jag inte på öron och tur var väl det för tydligen hade jag och doktorn kommit överens om att vi skulle komma in vid nästa tecken på öronproblem :/ Just nu sover Olle och jag vill inte väcka honom eftersom han varit hängig men vi ska brassa in såfort han vaknat... Återkommer väl med resultatet.

I övrigt har vi inte gjort många knop idag, både Moffa och Faffa har varit hit och busat lite och vi har även testat pulkan. Pulkan gick superbra tills mamman gjorde en sladd och Olle dök i snön med aniktet före, då var det inte lika kul längre ;) Måste köpa ett par ordentliga handskar till Olle så att vi kan busa massvis i snön nu när det äntligen är här! :)

Hörs, Hej!

1 kommentar:

Kajsa sa...

Stackars Olle! Hoppas att det inte är nån fara.

Flinar däremot lite åt hans störtdykning. Inte lätt att vara liten när mamma vill sladda runt ;)