tisdag 6 december 2011

Julkänsla

Efterlyses! Det är 18 dagar till julafton och jag känner: Ingenting! Jag tänker inte byta gardiner och sånt, det finns det varken tid ork eller lust till, några tomtar tänker jag ta fram till helgen men inte mer. Alla julklappar är köpta, ALLA! 6/12 och alla julklappar är färdiga :o
Vart är snön?! Allvarligt, det går inte utan snö! Ett par decimeter är allt jag begär...

Igår kunde jag inte sova och runt midnatt gick jag upp och tog en macka. När jag kom tillbaka till sovrummet var jag ju såklart tvungen att kika ner i spjälsängen. Dog en liten stund eftersom Olle låg så sött. Då tog jag av honom täcket för att lägga till honom lite (eftersom han låg upptryckt i ett hörn) och när jag tog av täcket dog jag en ganska lång stund! Jag var tvungen att väcka upp christopher och visa honom, dessutom var jag bara tvungen att hämta kameran.... Gah!

Inga kommentarer: