tisdag 20 december 2011

Lugnet

Gah! Just nu är jag på ett riktigt myshumör... Jag har fått sovmorgon två dagar i rad då Olle sov till 8 idag oxå, allt är klart inför jul, utom mina naglar som behöver ytterligare ett lager av det röda samt topplack innan dom är tipp topp ;)

På fredag kommer mina favvotjejer hit på middag och för lite vin, enda problemet där är att frysboxen gått sönder så den halvagrisen vi köpte förra veckan är upptinad och förstörd vilket innebär att jag måste åka och handla inför middagen. Surt som FAN med grisen by the way, vi hann äta 4 kotletter innan vi upptäckte att boxen gått sönder... DYRA men goda kotletter ;)

Imorgon ska Olle följa med mej och jobba "julotta" och besök hos tomten står på schemat :) Sen är det jullov! Ska bli riktigt skönt att få ett par veckor hemma, att jag får betalt under tiden gör mej inget det heller ;)

Trevlig dan före dan före dan före dan före dopparedan! (blev det där rätt?)

Inga kommentarer: