torsdag 15 december 2011

Nattsuddar...

Ojojoj, klockan slår snart midnatt och jag sitter uppe! DET gott folk hör inte till vanligheten!  Normals sett sover jag runt 22, har aldrig varit någon nattmänniska. Så varför är jag vaken? Jag vet faktiskt inte... Tog en 30 minuters lur på eftermiddagen, kanske är det den som spökar...

Så nu har jag lusläst bloggar! Både "de vanliga" och olika "kändisbloggar" Sjukt vad elaka folk är! Går till personangrepp utan att tveka, skulle vilja se dem stå för vad de skriver i det verkliga livet... Sen skriver bloggarna att de inte bryr sej, men allvarligt, om man läser 50 inlägg där det står att man är Ful, äcklig och dum i huvudet varje dag så måste det ju ändå påverka en? Jag skulle troligen bli knäckt efter en vecka!

Vi är 3 par som just nu håller på att planera en utlandssemester till sommaren. DET är svårt vill jag lova! Vi är egentligen överens om att vi vill ha all inclusive, sol och bad. Turkiet verkar vara bokat men det är ändå skitsvårt att lixom komma till skott och boka. Någon som varit där kanske och kan ge lite tips?

Nä, nu ska jag göra ett försök att få en dejt med mr Blund igen... G'natt!

2 kommentarer:

AK sa...

KEMER!
VAckert, lugnt, mycket båtar och underbart =)

Elin sa...

Side gillade jag, otroligt fint i gamla stan och en låååång strandpromenad utan backar eller andra krusiduller.
Dessutom låg många hotell vid stranden och all inclusiven gällde även där.

Hittills är det nog min favorit tror jag, Kemer är också fint och inte så sönderturistat, men alanya och bodrum vet jag inte om jag åker tillbaka till nån gång. Side däremot kan jag tänka mig att besöka igen faktiskt.