onsdag 21 december 2011

Hmm....

Ja, Olle har tydligen blivit storkille för idag har han oxå bara sovit en gång... Så var det med den saken! Får väl se hur det blir imorgon när han är med pappa och dom går på morgonpromenad runt 8.

Julavslutning på jobbet idag för kidsen, Olle gjorde inte helt oväntat succé :) Vi kör på imorgon oxå men sen blir det jullov för hela slanten, ska bli rysligt skönt! Känns i huvudet att man behöver en paus.

Ikväll har vi varit irriterade här hemma, jag kan inte förstå att det är så mycket värre när Christopher är trött än när jag är det... Han kommer undan med det mesta för att han är trött och han har ont i ryggen. JAG är oxå trött, och jag har konstant ont i rygg och nacke pga. skolios och en sluttande kota, men neeeeeeej, jag vet inte hur det är att ha ont! Gah!
Nu har Christopher gått och städat här en timme och suckat och stönat hela tiden. Christopher är grym på att städa! Jag kan aldrig städa lika fint som honom, så är det bara (varför vet jag inte,men så är det). Han brukar städa på torsdagar när han är hemma, det har blivit en "rutin". Men det betyder ju inte att jag aldrig städar- för det gör jag dagligen... Plockar undan på bänken, tömmer diskmaskinen, kör en maskin tvätt, dammsuger osv. Men neeeeeeej, jag städar aldrig... Suck pust och stön! När Christoper är irriterad städar han jämt högljudt, för då vet han att han triggar igång och retar mej oxå... Är det inte bättre att försöka hålla en av oss på gott humör sådana gånger kanske?

Helst skulle jag vilja gå och lägga mej nu för jag är trött som ett as, men jag måste krypa till korset och gå och pussa lite på surpicken på andra sidan soffan först. Aldrig somna ovänner är en bra regel tycker jag, men just nu är sängen väääldigt lockande, men men, "A women got to do what a women got to do" ;)

God kväll på er!

Tillägg ca: 5 minuter senare:
Hahaha, asså, läste precis igenom inlägget och inser hur galet jag skrivit. Jag menar ju såklart inte att jag bokstavligen ska gå och pussa Christophers manslem! Jag menar att Han är en surpick (så som man säger ibland) och jag ska pussa på honom, typ på munnen! Nåt annat är absolut inte aktuellt! Ville bara påpeka det :D

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Har bara en kommentar till tillägget: Hahahahahahahaha!

Mia sa...

Hahahahahahaha vad roligt när man läste det igen efter dina sista rader. :D