söndag 4 december 2011

Helgen då rå...

Igår skrällde jag och gick ut lite impulsivt sådär... Gick på Hogges och fick höra att jag var för gammal- borde gå på manis. Gick på manis -blev "uppraggad" av en 18-åring. Gick på Bolaget i hopp om lite äldre och vettigare folk men där var det ingenting. Åkte hem och låg i sängen 00.15.
Nu har vi precis kommit hem från grinkalas. Åkte iväg på dop, hamnade på dop/BRÖLLOP. Fulgrinade och hulkade så att jag överröstade prästen. Nu sitter jag här i soffan och känner mej helt slut!
Summan av helgen: Jag är för gammal och borde hålla mej hemma. Överraskningsbröllop tar knäcken på mej- Men ack så fint det var! Massa grattis Lars och Anna!! :)

5 kommentarer:

Kajsa sa...

Lars (som i Johansson från Saltvik)och Anna? Är det den Lars som gift sig?!

Paulina sa...

Precis den Lars är det :)

Kajsa sa...

Men shit vad häftigt!! Var tvungen att slänga iväg ett grattis-sms. :)

ak sa...

Åh! Vad kul! Hälsa och gratta!! Men...om vi ska backa tillbacka till krogrundan...Manis, ok det vet jag finns...men Bolaget, Hogges...du var alltså inte ut i hudik? Eller har hudik exploderat av nya uteställen? mamma ringde igår och surra om gossip och nåt mer jag inte ens minns..vad har hänt? Är det dax att börja packa sig hemåt tro?=)

Elin sa...

Äh va fan häng med på 30+ där kände jag mig fortfarande ung ;) Alldeles perfekt...