lördag 24 mars 2012

Ååååååååh!

Olle är i samma form som igåt, piggare men inte pigg. Han har fått behålla lite mer, men det mesta rinner igenom. Idag har han ätit några vindruvor, riven ost och ett par makaroner. Men det är svårt att få i honom vätska. Vatten vägrar han, vätskeersättningen får man ge med sked, juice ratas men mjölk funkar! Mjölk är väl inte det bästa men det är ju det enda som går i :/ Jag hoppas verkligen att han får i sej tillräckligt, är inte speciellt sugen på att åka in igen...

Jag är galet uttråkad och jag blir tokig när jag tänker på att jag borde stå och göra mej i ordning för en utekväll nu. Det verkar som att ALLA ska ut... Isolering är inte min grej!

På TVn är det bara skit, och det känns lockande att åka in och hyra film. Igår moffade jag i mej godis oxå, mycket godis blev det- JÄ-VLA-R vad gott det var!!!! Så måndagsångesten kommer nog att vara stor imorgonkväll.

Inga kommentarer: