söndag 18 mars 2012

Nu är det dags!

Nu jäklar har jag fått mej ett nummer till klädbytardagen i enånger! Nu ska alla backar i källaren tömmas och kläder ska säljas! Jag ska sålla bort så att jag bara har EN back med "Kan-inte-göra-mej-av-med-kläder" resten ska bort! Och leksaker, bort bort bort, samt en vagn! Japp, nu ska jag vara förståndig, det är dags nu!

Det vankas många klädbytardagar nu. 24/3 är det i harmånger och bergsjö (får se om jag kanske åker till harmånger) 30/3 är det här i Iggesund och i Enånger tror jag det är den 21/4 eller nåt (En lördag). Jag ska försöka fynda vår och sommarkläder till lillis. Problemt är ju att Olles nuvarande storlek ofta är ganska slitna men man vet ju aldrig :)

Nu sitter jag i soffan och smälter maten, och snart bär det av på cross...

1 kommentar:

AK sa...

vad ska vi göra den 31:a då??? :)