tisdag 13 mars 2012

Tankar...

Som vanligt när jag är ensam snurrar tankarna i huvudet på mej... Men idag är det inga ledsna tankar, utan det är glada tankar om nutid och framtid :)
Även om jag gnäller en hel del så är jag ju faktiskt väldigt lyckligt lottad, så är det ju bara. Men jag är ganska dålig på att uppskatta vad jag har utan jag saknar mycket som jag inte har. Ett ganska vanligt fenomen kan jag tänka mej, och även om jag just nu njuter så kommer jag antagligen att sakna något redan imorgon. Det är väl kanske så som jag är...

Olle sover sen 18.30. Han gick och hämtade snuttisen och satte sej i soffan med mej redan 17.30, och bara det är ett tecken på trötthet, Olle sitter aldrig ner, och han myser aldrig längre än 5 sekunder åt gången. Vi får väl se vilken tid han gör morgon :/ Imorgon är det jobb igen för min del efter ett lååångt sportlov. Olle ska vara hos farmor och vi ska göra ett ryck på övervåningen igen på kvällen. Även om jag är ivrig så känns det så långt borta eftersom vi inte kan flytta upp förens till hösten eller nåt eftersom jag vägrar sova en våning ifrån toaletten, det gör att motivationen tryter lite så att säga...

Nä, nu tar jag mej ett glas bubbel och inväntar hemmafruarna ;)

Inga kommentarer: