tisdag 20 mars 2012

Gaaaaaaaah!!!

Nog är det tänder allt, det forsar fortfarande saliv ur munnen på Olle, och snor ur snoken... Han har även feber och trivs bäst gnällande och hängandes på mej... Han kom på att han skulle sova middag kl 9, så vid 9.30 gav jag upp och lät honom sova. Därefter "åt" vi lunch även om Olle aktivt tränade sin nya "Näe-kunskap" och vägrade äta något annat än melon. Efter det åkte vi till stan. Olle skulle inte för allt i världen sitta i vagnen och när vi äntligen kom hem insåg jag att jag glömt köpa det jag egentligen åkte till stan för. Väl hemma kollade jag i kylskåpet i hopp om att dagens middag skulle hoppa fram färdiglagad och upptäcker till min stora förskräckelse ett kilo högrev som Christopher vänligt tagit fram ur frysen innan han åkte till jobbet imorse... Så högrev!!!? Gryta?! Precis vad jag hade hoppats på, det är ju snabbt och enkelt att slänga ihop... Jag som t.o.m. övervägt att föreslå pizza! Näe, men köttgryta it is! En jävla tisdag, vad är det för fel på vattenmakaroner och falukorv?!

Inga kommentarer: