måndag 12 mars 2012

NARKOS!

Hel-ve-te! 3/4 ska Olle in och klippa tungbandet, under narkos! Trodde jag skulle skita ut hjärtat när läkaren förklarade att det skulle ske under narkos! Jag var helt säker på att det gjordes när han var vaken, men med tanke på hur hysterisk Olle blev när läkaren skulle titta på tungan nu förstår jag samtidigt varför han inte vill in och latcha med en sax i munnen på honom... Men ändå, det är ju skitläskigt att han ska sövas. Och dessutom fasta innan, hur ska jag kunna förklara för Olle varför han får gå hungrig? det går ju inte! Aaaaaaaaaaaaaaaaah!

Efter att vi varit på sjukhuset slocknade Olle så vi tog ett varv på stan. Jag snubblade över två par byxor som jag var tvungen att köpa eftersom de var så billiga. Jag har i ett svagt tillfälle lovat Christopher att mina ev. skattepengar ska gå till renoveringen upstairs. Men jag behöver verkligen kläder! Helst nu när jag faktiskt tappat lite kroppshydda. Nästa år kanske :P

Ikväll tror jag faktiskt att jag hoppar träningen. Eftersom Christopher är på vift måste jag fixa barnvakt och då utnyttjar jag hellre den imorgon och går på pumpen. Så vi blir hemma resten av dagen och bara myyyyser... (som att mysa är en möjlighet med vildingen)

Inga kommentarer: