tisdag 6 mars 2012

Ett klokt undermedvetet?

Kan det vara så att mitt undermedvetna är jävligt smart? Igår räddade det mej troligtvis från förnedring och idag räddade det mej från choklad! Träningen idag var vidrig! Dels pga träningsvärken från helvetet och dels för att jag antagligen åt för dålig middag innan. Jag var ruggugt nära att ge upp flera gånger men det är jag (som tur är) för stolt för. Men när jag lämnade lokalen var choklad det enda jag kunde tänka på, och eftersom jag redan lovat att köpa med mej smör hem bestämde jag mej för att köpa en chokladbit och mola i mej i bilen påväg hem. Men när jag väl satte mej i bilen kom jag på att "Helvete! Jag lämnade ju kortet hemma!" så jag fick ta parkeringspengar och köpa smör för. När jag väl kom hem och skulle ta telefonen ur fickan, vad tror ni jag hittade? Kortet såklart! Jag hade det ju! Men mitt ybersmarta undermedvetna lurade mej att jag hade lämnat det hemma... Smart drag ;)
Nu har jag kvällsfikat och väntar på att hemmafruarna ska hälsa på, sista säsongen!!!

Inga kommentarer: