måndag 12 mars 2012

Tänder, renovering och mumms mumms!

Allt i ett inlägg=Kameratömning. Vi kör på med renoveringen först. Där går det inte speciellt fort, tid finns lixom inte :/ Men här är två bilder sen jag satte igång med skitgörat att få upp covertapeten :/ Jag hoppas ni ser vilken vägg jag "renoverat"


Olle har varit sjukt grinig och skrikit mest hela eftermiddagen. Det rinner bokstavligen saliv ur munnen på honom så jag antar att det är fler tänder på väg. 12 är uppe, många tänder blir det. Men så kom morfar förbi och då lyser Olle alltid upp. I ren esperation frös jag in en mumms mumms som Olle fick sätta i sej med en överlycklig morfar som åskådare ;) (Jag veeet att jag är sockermotståndare, men jag var desperat och någon gång måste ju bli den första) Därefter blev det morfarmys och såfort morfar stängde dörren efter sej kom grinOlle tillbaka :/ Olle älskar främmande, antar att han är galet less på mammsen ;)



2 kommentarer:

Kajsa sa...

Men ååååååhhhh. MumsMums! Det är ju hur gott som helst. Det brukade jag och Daniel äta när vi "dejtade". :)

Paulina sa...

En Mumsmums innehåller bara 80 kalorier ;) *tips*