onsdag 7 mars 2012

Jahaja! Då får man börja planera syskonverkstad då...

Läste precis i HT att lustgasen ska plockas bort inom 3 år i gävleborg! 3 år är alltså vad jag har på mej om Olle ska få syskon. Lustgasen var fan min räddning på förlossningen, utan den hade jag troligtvis hoppat ut genom fönstret! Lustgas är tydligen en miljöbov och miljöbovar tycker vi såklart inte om. MEN bilar släpper ut en del skit dom oxå, och bilåkningen lär ju öka när de som inte är gjorda av stål väljer att åka till uppsala(?) för att föda istället? Eh, jag vet inte. Syskon inom 3 år är iaf bokat! Därmed är det även bokat att det bara blir 2 barn i vår familj, så slipper man fundera mer över det ;)

4 kommentarer:

fia sa...

Jag sa samma sak till Pär imorse haha! :P

dino sa...

Eller så flyttar ni hit helt enkelt!!! Då har ni massa fler år på er och jag kan vara barnvakt medans ni försöker sen =)

Malin sa...

Helt sjukt ju! Måste väl finnas rätt mycket annat att dra in på än att ta bort en sådan sak?! Just nu är jag glad att jag bor i Dalarna, här är vi 15 år efter alla andra och på den tiden ska väl jag hinna klämma ur mig ett par ungar också...

Mia sa...

Men är dom dumma i huvet??? Ååååh vad arg jag blir. Är det bara i Gävleborg?? Det måste ju finnas otroligt mycket annat att dra in före!