måndag 26 mars 2012

Ny vecka!

Den här veckan ska bli bättre än förra! Just nu sover Olle och när han vaknat ska vi åka in till stan och titta lite på folk, vi är lappsjuka båda två! Om folk bara kan avstå från at hångla upp oss borde vi ju inte smitta :/ Eller? Olle ska ju bara sitta i vagnen...

Att jag ökat i vikt stör mej faktiskt inte så mycket som jag trodde att det skulle göra, det var surt 5 minuter men jag vet ju att jag slarvat senaste dagarna. Ny vecka och nya tag, förhoppningsvis tappar jag dom där extra hektona snabbt. "Problemet" är ju att jag kommer att missköta mej till helgen oxå, men det är ju två månader tills jag ska visa mej på stranden så. Det är ju bra att jag inte når målvikten för tidigt så att jag hinner lägga på mej igen innan vi åker ;)

Ska ta och sätta mej i telefonkö hos försäkringskassan nu, yeeeeeeeeeeeeeeey!

Inga kommentarer: