torsdag 8 mars 2012

Ett kontor helt i min smak!

Jo, jag var ju på redovisningshuser och gick igenom bokföringen för HNH. Niklas som hjälpte mej var en kontors-snubbe helt i minn smak! (Inte på det sättet!) Hans kontor var litet, pärmarna stod i till synes total oordning och det stack ut papper här och där mellan dom. På skrivbordet låg det pennor och papper huller om buller, men (MEN) han hade ändå koll på allt! Så skulle mitt kontor oxå se ut. Jag har ofta en jäkla ordning i oredan, det är när det städas saker och ting försvinner! Han var väldigt duktig på att förklara sånt som jag inte begriper ett dugg av, men han hade lite av en ovana (hoppas jag) att dra upp tröjkragen och prata genom den. (Jag hoppas att det var en ovana och att det inte var jag som luktade illa så att han försökte hålla för näsan...) Men som sagt, duktig!

Nu ska jag strax bege mej på scoutläger över natten och när jag kommer hem imorgon ska vi slänga i oss lunchen och sen åka till syrran med familj över helgen!
Sååå, trevlig helg på er!
"Alltid redo!"

1 kommentar:

Kajsa sa...

Ordning är till för idioter - genier behärskar även kaos.

Jag är en idiot.