torsdag 15 mars 2012

FÖRLÅT!!

Jag/bloggen har blivit Kissie! Jag har blivit viktfixerad... Förlåt, men en liiiiten sak bara...
Ni vet dom där jeansen som ligger i garderoben, som köptes för flera år sen (drygt 6!) som inte använts på väääldigt länge (sådär 5½ år). Dom där jensen som man tycker så mycket om att dom får stanna flytt efter flytt, garderobsrensning efter garderobsrensning trotts att man vet att man aldrig mer kommer att komma i dom- Ja, precis dom! Dom trillade fram idag, och i mitt stilla sinne tänkte jag att "det vore kul att se hur långt jag får upp dom, kanske finns det ett hopp i framtiden om jag sköter mej exemplariskt nåt år till..." så jag provade dom, dom gick över knäna, över låren, över rumpan, OCH dom gick att knäppa! OCH DOM SITTER BEKVÄMT!!!!!!!!!!!!  HERREJÄVLAR VILKEN KICK JAG FICK!!!!! Allvarligt! Rena rama barnjeansen! Väldigt låga i midjan dock (eftersom dom skulle vara det på stenåldern när jag köpte dom) Och det är väl inga jenas man har en t-shirt till eftersom magen med tillhörande påse fortfarande är kvar. MEN jag fick på mej dom, det gick, det gick, det gick!!!!

I övrigt har det inte varit något skojjig dag, på jobbet funderade jag på allvar på att söka nytt jobb som sopgubbe eller nåt. Jag var ingen bra lärare idag... Så är det bara. Imorgon är det fredag och då ska det bli en bra dag! Sen är det helg och det är ju alltid trevligt :)

1 kommentar:

Kajsa sa...

Men shit vad härligt! Vilken motivationshöjare. Bra jobbat tjejen!