tisdag 20 mars 2012

Hej skatteåterbäringen!! :D

Natten har inte varit speciellt trevlig, Olle har vaknat flera gånger och varit jätteledsen... Med tanke på att det forsar ur både munnen och näsan på honom är det fler tänder på väg antar jag :/ Det slutade med att han sov mellan mej och christopher faktiskt, och det vaaar så mysigt! Han höll sej ganska lugn och ja, det var mysigt helt enkelt :D
Däremot vaknade han kl 5.30 imorse, det var mindre mysigt... Men det räddade skatteverket upp genom att öppna upp e-tjänsten för deklarationen och bjussa på en skaplig återbäring ;)

Solen skiner så idag ska jag göra det jag inte hann göra igår, samt att vi ska leta upp en lekpark och gå loss i... Olle har tjatat om borgarparken ett tag så vi får se om vi slinker dit när vi ändå ska till stan :)

1 kommentar:

Mia sa...

Jag kommer gärna ut i borgarparken och hänger med er. Jag kan fixa kaffe så kan vi antingen fika i lekparken eller gå in till oss. Idag får vi lunchfrämmande men resten av veckan har vi inga planer på dagarna!!