söndag 25 mars 2012

Ojojoj...

Idag har jag som sagt suttit och märkt upp kläder efter Olle, Lord vad mycket! Och mycket väldigt fint! skam att dom ska ligga här och drälla... Så satt jag och klurade lite, klädbytardagar i all ära, men det är ju kö för att få plats på dom. Dessutom är det en gräns på hur mycket man får lämna in. Så kom jag på det, Loppis is tha shit! Men jag vet inte om det är någon på gång. Så funderade jag lite till och tänkte att det antagligen är fler än jag som har högvis med kläder, och då small det! Man kanske skulle ta och annordna en barnklädesloppis?! Hyra en gympasal i klädbytardags-stil men alla får sälja sina egna saker, vid sina egna bord. Det skulle väl kunna vara nåt? Hyran av lokal skulle kanske gå på 1000:- eller nåt. Man skulle säkert få plats med minst 20 bord. 50:- i hyra/bord =1000:- Vad tror ni? Kan det vara nåt att spåna vidare i? Eller gratis vettja! Borgarparken!
Nu har jag varit hemma för många dagar, jag blir uttråkad så, och så får jag massa idéer...

Olle sover just nu, 20 ml välling lyckades jag truga i honom :/

2 kommentarer:

Elin sa...

Jag är på, vi behöver ha loppis för vi har så sjukt mycket grejer, inte bara barnkläder utan massvis med annat skit som vi vill bli av med, och leksaker som tar en massa plats men inte används längre...

Mia sa...

Hahaha jag älskar att du är så kreativ! Jag är självklart på. Skulle gärna dyka ner i era högar av kläder. :)