tisdag 6 mars 2012

Bad och benvärk

Dagen har bestått av en massa stånkade från min sida eftersom jag fått en vidrig släng av träningsvärk i benen efter söndagens cross- Gött! Samt en tripp på badhuset, Olle är riktigt duktig nu och någonstans tror jag att det han lärde sej på babysimmet i höstas finns kvar i honom!
Ikväll blir det pump (hur i hela friden jag nu ska fixa det). Igår var det ingen afro så det blev en vilodag då, men tydligen ska det vara imorgon istället så jag kör på då istället, Nästa måndag ska vågen visa högst 63,9! ;)
Olle störtade nyss ner från soffan (Dansa med en skurmopp resulterar nämligen i just det, ett störtdyk) så han ligger i puffen och tar igen sej lite. Hur ille det än låter så är det väldigt mysigt att trösta ibland. Nu var en sån gång. Olle tröck sin kind emot min, pekade efter snuttisen och la sej sedan på puffen och vilade. Men det varar inte så länge, han är påväg mot köket på äventyr nu ;)

Inga kommentarer: