fredag 23 mars 2012

Puh!

Jag tror bestämt att det senaste dygnet tagit hårdare på mej än jag trott. Bortsett från brytet iom. nålsättandet har jag varit rätt cool. Jag har dock inte sovit på närmare två dygn och sovit ordentligt har jag inte gjort på flera dagar, ändå är jag vaken nu! Kroppen är lixom uppspelt på nåt vis och jag finner ingen ro. Olle och Christopher ligger och snarkar i hörnet på soffan sen en timme tillbaka.

Imorgon var det egentligen en vinafton planerad, SOM jag sett fram emot den! Men jag är antagligen en smitthärd nu så jag får snällt isolera mej!  Jag som t.o.m var till frissan och snyggade till mej igår, men jag får väl vara "snygg" hemma istället ;) Jag har klippt bort ännu mer hår nu, mitt hår är lättare att hantera när det är kort, lat som jag är hade jag antagligen rakat av mej det om det inte vore för att öronen står ut så mycket ;)
Ja, asså... Jag kanske är lite trött .P
Nä, nu tar jag med mej killarna i säng...

1 kommentar:

Åsa sa...

Du är så snygg!